»Tako v prednosti kakor v problematiko džezovskega šolanja in 'uradnega' izobraževanja.«
»Da je vsekakor pravica posameznika, da ima možnost vključitve z izbiro šolanja in poklica.«
»To je prilagojeni model C, kar pomeni, da se bo polovica učencev od 6. do 9. razreda izobraževala v šoli, druga polovica pa doma. Naslednji teden se pa zamenjajo, učenci prvih petih razredov pa so ves čas v šoli.«
»Z vidika kognitivnega in čustvenega razvoja je zgodnji vstop v šolo neprimeren in bo verjetno povzročil stranske učinke, kot sta krepitev zasebnega izobraževanja in tekmovanje pri sprejemnih izpitih.«
»Naša šola je edina v tej soseski, druge možnosti za otroke ni. Starši so se zelo dobro odzvali, nekateri pa še razmišljajo, ali je to potrebno ali ne.«
»Učencev, ki se niso samotestirali v šoli, nismo pošiljali domov. Zadevo intenzivno rešujemo in upamo, da se bodo lahko učenci v šolo vrnili že v sredo.«
»To bi samo povečalo obremenitev staršev v času, ko mnogi opuščajo službo, da bi poskrbeli za svoje otroke ob vstopu v osnovno šolo.«
»Ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»Se ne učimo se za ocene, ampak za znanje.«
»Šla bi na Biotehniško izobraževalni center Ljubljana za živilsko-prehranskega tehnika in potem naprej na policijo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju